معرفی انیمیشن | اژدهای پدر من
  • کد مطالب: ۲۰۹۰۰۵
  • /
  • ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶

معرفی انیمیشن | اژدهای پدر من

انیمیشن زیبا و پرمعنای «اژدهای پدر من» در سال ۲۰۲۲ در کشور ایرلند ساخته شد.

مهرداد جلایری - انیمیشن زیبا و پرمعنای «اژدهای پدر من» در سال ۲۰۲۲ در کشور ایرلند ساخته شد. این انیمیشن که پیامی از خودباوری، مسئولیت‌پذیری و استفاده از هوش را دارد لحظات شاد و آموزنده‌ای به مخاطب کودک و نوجوان خود می‌دهد.

المر که به همراه مادرش، دلا، مغازه‌ای را اداره می‌کنند، مجبور به بستن مغازه و رفتن به شهری جدید برای ادامه زندگی هستند. المر که پسری مسئولیت‌پذیر است نمی‌تواند بیکار بنشیند و به‌دنبال کار می‌رود.

او نمی‌تواند در شهر جدید کاری پیدا کند. از سوی بچه‌های زورگو نیز مورد آزار قرار می‌گیرد. پسر ناامید و سرخورده به ساحل می‌رود تا بیشتر فکر کند.

در آنجا، گربه‌ی سخن‌گویی به او می‌گوید اگر به جزیره‌ی وحشی برود و اژدهای زندانی را آنجا رها کند، مشکلش حل خواهد شد. المر سوار بر دلفین سخن‌گو، از جزیره‌ی نارنگی عبور می‌کند و به جزیره‌ی وحشی می‌رسد.

او متوجه می‌شود که سیوا، میمونی که رئیس جزیره است، اژدها را اسیر کرده است تا جزیره را از غرق‌شدگی نجات دهد. او بوریس اژدها را آزاد می‌کند اما متوجه می‌شود او کوچک است و مانند اژدهایان بزرگ، کار خاصی بلد نیست تا بتواند به او کمک کند.

المر به اژدها کمک می‌کند مسیر آموزش خود را سریع‌تر طی کند تا با هم به شهر برگردند و او بتواند برای المر درآمدزایی کند. المر با کمک به اژدها و نجات او از جزیره می‌فهمد خود توانایی انجام هر کاری را دارد و نیازی به اژدها ندارد.

پس خودش به‌تنهایی به شهر برمی‌گردد و با کمک دوستانش، کاری راه می‌اندازند تا به‌وسیله‌ی آن بتوانند کسب درآمد کنند و به‌زودی مغازه‌ی جدیدشان را باز کنند.

نام: 
اژدهای پدرم

کارگردان: 
نورا توومی

نویسنده: 
مگ لفاوه

تاریخ انتشار: 
۲۰۲۲

ساخت کشور: 
ایرلند

مدت زمان: 
۹۹ دقیقه

محصول: 
نتفلیکس

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.